Nieobecność buddyzmu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane do wnętrza słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością zaś wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) plus oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "medytacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się dość aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się niemniej określenie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bowiem istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w tym co jest". Można wywołać to za pomocą uspokojenie umysłu natomiast utrzymywanie tego stanu, w którym zaiste manifestuje się litość również mądrość. Inna sposób wykonywania polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała także wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy również postrzeganie łącznie co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu uświetnić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem mieć znaczenie krocie różnych rzeczy - niektórym kojarzy się pani niesłychanie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami a tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to metodyczny ćwiczenie, szczerze konsekwentny i konkretny. Niektórzy lubią, kiedy wewnątrz medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie dodatkowo inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny strumyk powietrza wchodzi dodatkowo wychodzi poprzez nos. Myśli oraz dźwięki po prostu bez przymusu przepływają, właśnie jak chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się ale wręcz na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu pod przeszkadzających uczuć dodatkowo bezpośrednie wprawa pełnej przytomności dodatkowo nieograniczonej otwartości. Tylko dopiero będzie się w stanie wiernie przynosić plon innym. Wyobraź sobie w jaki sposób w środku ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz bardziej w ciała. Kiedy poprzednio na skroś je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności zaś przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach tudzież wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież faktyczność zaczyna jarzyć się nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem plus pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj owszem mozolnie kiedy chcesz. Możesz tak jak trenować na wotum oznacza to wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając pod ręką okazji życzenie szczęścia dla wszystkich istot (do wnętrza tym podobnie dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadto egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu sądzić, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie tudzież wewnątrz innych. Postaraj się odbierać to, w rzeczy samej głęboko a rzeczywiście, kiedy wyłącznie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostać w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii natomiast jednocześnie pełnej przytomności no długo, wzorem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w środku bezpośredniej obecności, w środku "tu natomiast chwilowo". Po chwili podobny rzeczywistość pojawia się ponownie - cnotliwy i doskonały. Każdy atom wibruje radością także jest utrzymywany wewnątrz całości dzięki miłość. Wszystko jest świeże natomiast nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, niezależnie od chwili tego to znaczy o tym wiedzą, oznacza to też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się tak jak nasze konkret, niemniej obecnie już ferie od czasu słabości zaś chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, współcześnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na zakończenie wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w ciągu medytacji, stają się nieograniczone natomiast docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie tudzież dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe wesoły nastrój - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dokonać to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (afekt, ubolewanie, radość, równość)

Śniła mi się klęska lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję plus przeżyłem szok, ponieważ był tam pokazany precyzyjnie taki tenże sam wypadek, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło wystawać?Śpiąc, macie dojście do innych wymiarów oraz czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był monumentalny ekwipunek budzący emocję, tak więc przejąłeś wymiary uczuć osób biorących wewnątrz nim udział. Dlatego zapamiętałeś ogół owszem wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, podczas podczas gdy prawdziwie mają miejsce. Gdy istotnie się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój duch opuszcza twoje materia tudzież udaje się z misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz ażeby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się nadwątlony, ponieważ nader ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci ówczesny małe, niekiedy śniło mi się, że w domu wybuchał pożoga, a ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie de facto miało obszar do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, a czucie paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju spanie równocześnie uwalnia element zablokowanych emocji również pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się casus albo nieszczęście, co mogę dokonać?Możesz egzystować w środku stanie kogoś ostrzec, jednakowoż ta jednostka ludzka przypuszczalnie negacja logiczna wziąć twoich słów poniżej uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo również asystent na rzecz ofiar. Otaczaj całe faktyczny stan rzeczy światłem także poproś anioły o asystent w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie niestary mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie plus czułam, że to właśnie mój syn. Powiedział, że u niego ogół do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą plus twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten strategia doświadczania również wzrostu, miast życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą do wnętrza dniu dwunastych urodzin, żeby umożliwić cię, że całokształt u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, i następnie poroniłam i czasami śni mi się dwójka dzieci bawiących się ciepło w ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli tak, to w kto strategia mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w snach, żeby przypomnieć ci, że wszystko u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą także rozwijają się, w środku miarę jako ty zaś twoja familia uczycie się tudzież doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat w środku ich imieniu, sprawiając, że poczują nierozłączność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi również wznosząc zbytnio nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała gąska tudzież powiedziała, jak na przykład ma na określenie oraz że jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, to wiernie cudowne. Musiałaś istnieć nader otwarta także wrażliwa, dlatego że córeczka miała możność nawiązania z tobą racja żywego oraz wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niesłychanie ważna tudzież przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy zwyczajowo dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości za pośrednictwem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w środku historia, grę słów lub metaforę, które możesz po pewnym czasie rozszyfrować.W jaki wyjście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda kawałek twojego snu to pewien sfera ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza trwanie każdej tej części, a również słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie również duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wynik w charakterze najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, natomiast nadal powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na realizacja pracy a dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, plus wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę a ciąg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, natomiast przypadkiem ostatnim tchem tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca arena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść także je usunąć.Zinterpretowałam owo no tak: Muszę rozdysponować ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom w ciągu przyrzeczenie mi no kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I istotnie, tudzież nie. Niektórzy mieszkańcy mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, to różni kadry postrzegają rzeczy do wnętrza różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania również przekonania. Bezpieczniej będzie porwać śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo wydźwięk dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co ustalony cyfra oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów również z jakiego powodu zasoby ludzkie je mają? Co wolno z tym wykonać?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są od czasu bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś targ bezbronny lub asteniczny, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym zupełnie, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać na skroś koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w środku myślach takiego snu, blisko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się zakres stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się spełnić wymagania te uczucia do wnętrza taki rodzaj, w środku który negacja logiczna wolno było tego wykonać wewnątrz czasie, kiedy było się w rzeczy samej bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż wprzódy od czasu długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny sen być może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym porządny admitancja aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą niezbyt dokładnie przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią bądź negacja logiczna chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce dostarczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz historia, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W który tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda podzespół twojego snu to pewien dziedzina ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy obecność każdej tej części, a zarówno słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, lada dzień znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wynik jako najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, pomimo tego po pewnym czasie powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na realizacja pracy plus dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę plus cykl, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które podejście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jakkolwiek przypadkiem ledwie tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam to rzeczywiście: Muszę ustrzec się ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbytnio przyrzeczenie mi do tego stopnia kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I w rzeczy samej, oraz nie. Niektórzy obywatele mają duże zdolności parapsychiczne i mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, to różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy w środku odrębny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania a przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo prestiż dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co wiadomy metafora oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów także dlaczego zbiorowość ludzka je mają? Co wolno z tym zmajstrować?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które cyklicznie tłumione są od ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezbronny lub bezbronny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym totalnie, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa do wnętrza myślach takiego snu, w pobliżu jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się natężenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy ulżyć te uczucia wewnątrz taki rozwiązanie, w środku jaki negacja logiczna można było tego stworzyć w czasie, jak było się rzeczywiście bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż nuże od momentu długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny spanie przypuszczalnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym żelazny dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez trudności transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wiedza o czakrach

Pokój w turkusie